Thursday, April 22, 2010

tagged part 2 from Amirah


Bekas kekasih saya adalah

sesuatu yang tidak perlu disebut lagi dan tiada apa pun yang perlu diceritakan . let bygone be bygone . yg lepas jadikan pengajaraan (:

Saya sedang mendengar
bunyi guruh serta hujaan eggh sangat seraaam . cuaca sekarang sangat lah tidak menentu , kan

Mungkin saya patut
makan sekaraang . haa ?? hahaha

Saya suka
melayari internet ! ye , memang hobi saya sejak cuti panjang di rumah ini . seriously banyak ilmu yang saya dapat alhamdulillah (:

Sahabat-sahabat baik saya
semuanya saya sayaang , waaah :')

Saya tak paham
kenapa Conan Edogawa belum bertukar menjadi Kudo Shinichi haha

Saya kehilangan
eemmm . ye , saya ada merasakannya . hidup ini memang penuh dengan pancaroba . setiap orang mempunyai masalah tersendiri . begitu juga dengan saya . tapi kita perlu kuaatt , di situlah Dia menguji kita . saya harap saya tabah dengan semua ini , insyaAllah .

Ramai yang berkata
muda cuma sekali , so , kita enjoy ! (bukan nora danish ke yang berkata ? haha) tapi haruskah begitu ?

Makna nama saya
cahaya kelebihan (:

Cinta itu adalah
fitrah . ada dua cinta dalam kehidupan kita sebagai manusia , yang pertama cinta kepada Allah dan yang kedua adalah cinta sesama manusia
cinta sesama manusia haruslah disandarkan kepada cinta-Nya . cinta insan wujud daripada cinta Illahi

;dipetik dari Novel Kitab Cinta Yusuf & Zulaikha

Di suatu tempat, seseorang sedang
mengelamun bermain-main dengan teddy bear ;D

Saya akan cuba
untuk merealisasikan impian sayaa suatu hari nanti dan buktikan kepada sesiapa yg inginkan pembuktian tersebuutt insyaAllah !

Ayat SELAMANYA membawa maksud
sampai bila-bila yang tiada penghujungnya

Telefon bimbit saya
sedang rosaak . tidak tahu lah mengapa . sangat sedih . saya mahu sony aino yg comeeel ituuu eeghh , bila saya na dapat aino ni huhu

Bila saya terjaga dari tidur
saya akan melihat jam dahuluu untuk memastikan waktu yang sebetulnya ;D

Saya paling meluat apabila
melihat perkara yang menyakitkan mataa

Pesta/Parti adalah
majlis tertentu yang dibuat oleh orang tertentu untuk meraikan perkara yang tertentu pada masa yang tertentu

Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah
hamster ! eee comeel sangat muka doraaangg . kecik comeeell aduuh cam nak picit je bila dorang wat badan membulaat hehe

Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah
apabila saya sudah berumah tangga mungkin haha

Hari ini
saya lepak sahaja di rumaahh

Malam ini saya akan
duduk di hadapan laptop dan mungkin ditambah lagi dengan sedikit aktiviti yang lain

Esok pula saya akan
melakukan perkara yang sama setiap hari (sejak2 ini beginilah sayaa, menunggu dan menunggu)

Saya betul-betul inginkan
Pink Macbook seperti yang tertera di setiap profile picture sayaa ;D

Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini
oh biasalaah , rasanya semua wanita akan melakukan perkara yang samaa

Pusat membeli-belah atau arked permainan
pusat membeli belah sudah semestinya ! saya suka window shopping buat masa sekarang ;D

Makanan Barat atau Jepun
mmm barat lebih digemari berbanding jepun

Bilik yang terang atau gelap
kedua-duanya mempunyai kelebihan yang tersendiri ;D

Makanan segera adalah
tidak baik untuk kesihatan tetapi tidak salah jika kita mengambilnya sekali sekala bukan ?

Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang?
selamat berbukaa ! tadi maghrib waah sangat berseleraa tadi :D

Siapa yang anda nak Tag?
MEREKA YANG SAYA TAGGED DALAM POST DI BAWAH INI , HARAP MAKLUM LAPAN ORANG TERSEBUT , SILA AMBIL TAGGED INI SEKALI YE , MASHEH ^^






No comments: