Wednesday, May 26, 2010

KAN DA CAKAP

Bismillahirrahmanirrahim

blogger-ian !
ha kan saya da cakap . saya akan menulis kembali hehe :D
semuanya adalah kerana JPA
memang jpa ni memang
saya da bank in RM550 pada jam 4petang untuk yuran UIA
dan secara tiba-tiba apabila saya pulang ke tempat penginapan dan membuka kembali laptop , tup3 jpa keluar .
jantung berdeguupp kencangg . masuukkan no ic dan kata laluan
akhirnya menjerit ya Allah Alhamdulillah !
menangis kat situ jugaaakk
tak sangka sangat boleh dapat JPA
dan saya perlu membuat keputusan ketika itu juga
sama ada JPA atau UIA
esok pagi dah kena daftar UIA
setelah menelefon orang itu , orang ini , mengikut kata hati
sebulat hati saya membuat keputusan , ok JPA !

ya Rab sangat ralat meninggalkan UIA setelah separuh hati dah kat sana .
Universiti idaman T_T
tapi insyaAllah , setelah pelbagai peristiwa yang saya lalui , saya semakin nampak ke mana arah tujuan saya . Alhamdulillah Alhamdulillah Alhamdulillah .
mungkin saya tak dapat merealisasikan impian ayah untuk menjadi doktor perubatan
tapi insyaAllah saya akan cuba untuk mencapai Doktor Falsafah .
insyaAllah3 saya cuba yang terbaik untuk mencapai impian besar ini , berkhidmat di universiti idaman dan jika suami saya izinkan ataupun ingin bersama-sama mungkin ;D uwaaaah haha .
apa ni dilaa , baitul muslim pulak ngee @_@

semoga saya sentiasa kuat dengan jalan yang telah saya pilih ini
masih belum membuat pengkhususan sains itu dalam bidang apa ,
masih mencari mana yang sesuai
MATHS , CHEMISTRY or BIOLOGY mungkinn .
26 Jun 2010 akan bermula segalanya
persediaan di UNITEN dua tahun sebelum berangkat ke USA , dengan izin Allah (:

sebulan lagi di rumah ,
harap nya tak lah sia-sia begitu je
banyak benda lagi yang perlu diperbaiki ni
rasa macam nak ulangkaji tapii . . . . . hehe
cemburu ni dengan kawan2 yang dah start belajar :DD
haisyhh semoga awak raajin ye dilaa heee

tapi da ramai yang tak online , sunyi nyaa :(





17 comments:

farafysha said...

tahniah dila :))

sindaDila said...

emm thanks dear (:

nyza said...

dila! congrates2! woahh nanti fly pergi USA tinggalkan nyza an. =((
tape tape.huhu. nanti bawak nyza eh g USA. semunyik dalam beg pon xpelah. xkesa. rela rela! yg pntg nk ikot ehh! 26 jun kan daftar? so jom hang out!

sindaDila said...

hehe thanks nyza (:
haiyooo kang nnt kena scan , bahaya nyzaaa :D
woaah hangout ? insyaAllah kalau dila dapat kuaa nihh ahaa pape inforrm taaau ^^

nyza said...

ahhh tak kira ahhh!
nak ikot. kene scan dila ah salah. ngeh3. oke oke. infom yeah ape ape nanti!

Iznie said...

wow..congrats dila!!:D
MANTAP tue... :)

Iznie said...

da jawab tagged dila btw....

sindaDila said...

nyza : oh dila kaah yg bersalah haha :D

sindaDila said...

iznie : thankss dear ((:

syaril said...

alhamdulillah rezeki ade tak ke mne kan dila :) sangat2 mendoakan semoga dr dila berjaya hihi masin mulut.dah cukup ramai org doakan dila,not possible leh jd dr dila.gegege

sindaDila said...

alhamdulillah , sis thankssss ((:
insyaAllah . sis pun not possible right to be dr. syaril yeaahh ;DD

emilia said...

tahniah dila..mya x dpt un.. best wishes.. mya skunk di uia~!

assyuhada said...

ngee...congratz dila...insyaallah...nie yg terbaik...yup2...x dpt jd doc medik...insyaallah all out...to get dr falsafah..
huwoo..phd maa...all da bez!~

sindaDila said...

mya , takpe2 , mana2 pun tetap samaa ((: uia pun sangat best ! keep in touch always tau !

sindaDila said...

syu , thanks deaar ((:
insyaAllah tapi lebih lama dari dr. medic ni :DD
pape pun all the best always for you too , Dr. Nur Assyuhada ^^

acid_amino said...

waaaaaa...dlm diam2...congrat dila...ermmmm....beshnye..nnt g US spend satu tiket lebey ek....hehe..nk itot

sindaDila said...

kalau ada lebih la ehh :P
alhamdulillah , thanks (: