Wednesday, May 19, 2010

POST TERAKHIR ? MUNGKIN

Bismillahirrahmanirrahim

kenapa mesti ada perkataan MUNGKIN ?
haha sebab tajuk yang belum pasti
tapi sememangnyaa tidak mungkinlah !
POST TERAKHIR ???
mana boleeeh !
haha

hari ni mungkin malam terakhir saya di rumaah sebelum keluaar menghadapi 'dunia baruu'
maksud saya di sini , dunia sendiri kott
yela duluu syik bawah ketiaak , tak pernah duduk asramaa , manja ke ? takla , belum rezeki jee . cehh coveeer haha
then lepas ni . bermula laah detik2 ituuu
sem0ga saya tabah dan boleh menghadapi segalanyaa insyaAllah aminn
yang nak keluar macam saya ni punn , aminnn utk korang gak (:
kita b0leeh yeaah ^^

lepas ni kan , mesti da jarang dapat online kan
da jarang dapat bukak facebook
da jarang usha2 blog
da jarang dapat update blog
da jarang dapat singgah formspring
da jarang dapat baca online comic
da jarang dapat join forum
da jarang dapat baca article2 yg membinaa
dan jugaaaaaa
da jarang dapat STALKER page oraang hahahaha
tidaaak3 ! saya hanya stalker sejati page 'someone' sahaja
mesti rinduu nak ngendap page diaa lepas ni
ntah ape laa yg dia buaat , nak taau nak taau nguhh3
suspen ? takyah suspen , sebab bukan anda kott hehe

rightio , kita berbalik kepada tajuk asal
mungkin bukan yang terakhir
tapi saya akan mulai meninggalkan habit online 24hours/7days ni
rindunyaaaaaaaaaa dengan semua ni
tak patutla cepat sangat
jpa lagi masih belum keluarkan result
dilema dilema dilema
tapi still kena buat preparation utk kua gaak
then esok da geraakk
eeghhh . bercampur baur la kepala
plus mata da sangat berat ni
currently 12.35 a.m.
tak rasa dapat buat entry panjang2
mungkin sampai di sini sahaja
tanak teruskan , takut air mata berjuraaai
ceehh haha
oklaa semuaa
saya habiskan di sini
good luck di mana jua anda study . all the best !
sebenarnya , semua tempat adalah sama
tidak kira lah , IB , A-level , asasi , matrik , diploma , form6 , maktab , spa , etc.
ye , semuanya samaaaaa
yang membezakan adalah diri masingg2
kehendak anda ingin belajar atau tidaak
contohla kan
tak guna jugak dapat asasi tp belajar main2
lebih baik yg kat matrik tuu . struggle betuul2
then last2 yg berjaya yg kt matrik tuu
dan itulah yang membezakan .
kemahuan dan kehendak anda untuk belajar
bukan tempat yg membezakan
insyaAllah , rezeki masing2
He knows what is the best for us
saya mengingatkan diri saya juga (:

sekali lagi good luck untuk semua 1992 ^^

ok betul2 akhir da ni , wslm :D





4 comments:

loveynyza said...

gudluck dila sayang!
rindu dila.
jangan lupe nyza aw aw aw
tc!

sindaDila said...

goodluck too nyza !
i'll miss you toooooooo
miss everything here :(
take care too dear .

Iznie said...

bye2...

sindaDila said...

iznie #_#