Wednesday, June 9, 2010

SPM ? YEAH SAYA KEMBALI !

Bismillahirrahmanirrahim



kenapa dengan tajuk entry ni . kenapa dengan aku sekarang ni . sangat kuat dengan rasa rinduu . rindu yang macam-macam jenisss . sangat bercampur-baur .
rindu akan itu .
rindu akan ini .
rindu akan beliau .
rindu akan dia .
rindu akan emm kamu . ye ! kamu laah yg tengah baca ni ! :D

tapi yang pasti bersesuaian dengan tajuk entry ni , ye ! aku rindu akan zaman belajar dulu-dulu . tolonglah , aku sangat rinduu T___T otak ni entah lah . dah tak berapa nak berkembang . duduk rumah hampir 6 bulan yang kadang-kadang masa terbuang macam tuu jee . dan kini barulah macam tersedar nak kembali jadi budak SPM . pelik ke ? takla , tak salah pun kan . subjek lepas ni pun lebih kurang je cuma lebih mendalam rasanyaa utk pre-U ni (:

chemistry , physics , biology

oleh sebab buku-buku SPM kat rumah ni da kena rembat semua dengan adik aku , maka internet pujaan hati ni jela yang dapat membantuu . hehe . kepada pelajar-pelajar SPM yang tiba-tiba tersinggah sini , ha gi baca kejaap . korang jangan leka dengan laman sosial tuu semua , gi bukak ni jugaak , jangan jadi macam akak ni , dulu leka , tak pasal2 spm tak seperti yang sepatutnyaa . huih tutup kes tutup kes haha .

sebenarnya aku pun baru nak mula baca link tu . tidak rajin sungguh aku ni aduuhh . persaingan sangat besar lepas ni , boleh lagi kau wat camni ? terima sesuatu yang besar , maka kena juga lah melakukan sesuatu yg setimpal dengannya . betul tak ? insyaAllah , caiyooookkk !


surat tak sampai lagi . abang pos laju . mana awak ni :'(






8 comments:

diLa (: said...

sys diLaa ! thnX share de linkies uke ! luv ya ~

sindaDila said...

hehe welcome syg ^_^

qyn ;) said...

Tetiba rasa seram. =.=

sindaDila said...

uhh2 janganlaah , seraam gaak ni #___#

DILA is AZIE said...

kak dila, in'Allah, oke! jgn rsau ea. :)

sindaDila said...

ok dear ;)

piKOk said...

na jadik budak spm skali lagik???
hehe...

sindaDila said...

heheh :DDD