Thursday, February 17, 2011

Yeaay! Mood utk menulis dah datang!



Assalamualaikum semua (:
Mukadimah dengan gambar Rapunzel masa baby! Gila comeel kan? Ahaa aku memang takleh handle dengan benda2 comeeel ni. Kalau dapat nak picit2 jeeeeeee. Lagi2 budaak2 kecik. Hati2 la dengan Kak Dila yee :DD

Anyway, cuti dah nak dekat masuk seminggu tapi baru sekarang aku teringat pasal blog haha aduhai
Ntahlah mana aku habiskan waktu cuti ni.
Baca noveel kot! Yes aku memang hantu noveel. Seronoookk kot ((:
Kalau ada orang hadiahkan novel or buku2 mungkin aku sangat terujaa!
Tak rugi membaca ni. Banyak ilmu dapaat.
Lagi2 Hlovate punya. Cayala dia tu aku rasa brilliant punya novelist plus seriously ayat slumber gila.
Best tahap giga and tahap petala kelapan :D

Hari ni aku dok mentela'ah blog SindaDila ni haha yep2 aku akui tulisan aku dulu sangatlah kelakar hehe gelaak sorang2 baca. Dengan aktiviti tag mengetag award mengeward.

Korang paham tak agaknya bila tengok post2 aku yang dulu?
Takyah paham kot. Tu dulu zaman2 aku aktif berblogging. . Rinduuu. .
Sebenarnya banyak da post2 yg lepas aku da delete. Sangat banyak.
Yg tinggal just saki baki tag n award yg adaa. Kenangan kott. Yg tu je aku biarkan.
Hope korang paham coz aku rasa aku yang dulu dan aku yang sekarang adalah dua dunia yang berlainan. Kott :D
Beginilah agaknya orang yg sedang membuat transformasi.
Jom korang kita berubah kepada yg lebih baik! Yeaay! ((:

Oklah nanti nak sambung lagi~






No comments: